af Lisbeth Scharling | sep 12, 2015 | Deltagere
Man lærer, så længe man har elever – og vi er flere, der har lært meget af, at marketingekspert Jette Ziegler fra Pro2Com har været kursist på BusinessKatapult Vil du have succes som soloselvstændig, er det uundværligt at have ambitiøse, vedholdende og fagligt...
af Lisbeth Scharling | sep 10, 2015 | Deltagere
Hun levede op til fordomme om beskedne nordjyder, der ikke gør meget stads ud af sig – broncestøber og billedhugger Lene Purkær Stefansen. I hvert fald da hun begyndte på BusinessKatapult Det var ikke Lene, der havde de største armbevægelser, da kurset begyndte...
af Lisbeth Scharling | sep 9, 2015 | Deltagere
Sygeplejerske Dorthe Olsen er vidensdeler og har skabt sin egen business ved at have fokus på alvorlige fejl i sundhedsvæsenet – eksempelvis medicinhåndteringsfejl – der kan koste dig og mig livet i værste fald. Dorthe tog med på det seks måneder lange...
af Lisbeth Scharling | aug 18, 2015 | Få flere kunder
Mange fagfolk har et website, der på fin vis demonstrerer deres VIDEN. Men hvad er VAREN. Viser du ikke tydeligt, hvad jeg kan købe, er det alt for svært at få kunder Rigtig mange fagfolk tilbyder kun en eller få varer – ofte til én og samme pris, nemlig en...
af Lisbeth Scharling | aug 17, 2015 | Få flere kunder
Sælger du viden i timer, er du nødt til at tage en relativt høj timepris. Fordi din tid er begrænset. Hvis du er soloselvstændig og sælger viden i timer, kan og skal du ikke sammeligne din timepris med den du betaler til eksempelvis håndværkere. De tjener nemlig som...
af Lonnie Borgstrøm | mar 21, 2015 | Bliv bemærket
Tag ordet – selv om du er nervøs for det – og få succes som selvstændig Selvstændige er ofte ildsjæle med stor viden om et enkelt eller nogle få nicheområder. Og som selvstændig har du helt sikkert nogle kompetencer og en viden, som andre gerne vil betale...
af Lisbeth Scharling | jan 28, 2015 | Få flere kunder
Mange virksomheder kommer ikke ud over rampen med at markedsføre sig. De får lavet en flot hjemmeside, men gør ikke andet eller mere for at få fat i kunder. Og det kommer der altså ikke ret mange kunder ud af – hvis nogen overhovedet Venter du passivt på, at...